reklama

Nemusí to byť o tebe, môže to byť aj o mne.

Rukou na ciferníku obídem svet, na štyroch miestach spomalím, dám pocítiť závažnosť tejto situácie. Päť pádov piatich postáv plných povzdychov priniesli zimomriavky sekundám zaseknutým v čase za nedopovedanými slovami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

„Ja viem, čo to je.“ ,vzal do rúk roztrhnutú krabičku od cigariet a nastavil ju do prúdu svetla.

„Tu je lavička a tamten kopec je tu tiež a toto – toto je okno plné snov. Plné guliek a vrtúľ a špirál a bublín len pre teba. Ako každý rok počas tohto týždňa.“

Vzala som mu pokreslenú krabičku z rúk.  

Mohol by to byť on.

Stojí.

Čaká.

Prediera sa zástupom ľudí von.

Do ticha.

Hľadá ten správny vietor.

Aby vzlietol.  

Pridlho čkal. Priniesla som kôrku z chleba. A trochu soli. Recept ostrieľaného bufetára. Odlomil si, zahryzol a čkanie prestalo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 „Ty musíš byť víla z rozprávky, taký malý kúsok chleba a mal toľko čarovnej moci...  

Možno raz budeme spolu. Ak ja budem sám a ty si nenájdeš niekoho iného. Je to hudba budúcnosti.

Ja teraz žijem mimo realitu a nemôžem nič riešiť, pretože všetko plynie pomimo mňa. Aj ty.  

Padala som cez žlté svetlo. ( A nezaujímal ma môj smútok. )

Lístok s nápisom: „Vrátiť sa!“  nesplnil účel.  

Pozdrav a pristav.

Odklep a hvízdaj.

Martina Šinkovičová

Martina Šinkovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

moja identita? popravde mám ich niekoľko, fungujú ako brnenie. sú súčasťou vymyslenej reality mojej duše. Zoznam autorových rubrík:  myšlienková dráma.prudérna dáma.nehanebná fáma.

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu